Nové lahvičky ve tvaru žen – balzámy DOVE – různorodost je nádherná!

Jsem překvapena odvahou firmy Dove. Ráda bych s vámi sdílela svůj názor na nejnovější reklamní kampaň této značky, na kterou jsou náhodou narazila, zatímco jsem hledala nové kosmetické produkty. Zajímá mě, zdali budete tak překvapeni, jako jsem byla překvapena já. Tak co, slyšeli jste již o nových baleních produktů Dove?

Dove dokazuje, že různorodost je lepší, než bezchybnost. Opravdu? Dokáží nám lahvičky připomínající ženské křivky pomoci přijmout naše tělo?

Opět bych ráda zvýraznila fakt, že firma Dove předvedla, že má kuráž. Jít proti proudu, vybrat zcela jiný směr a vytvořit kampaň, která se zaměřuje na všudypřítomnému idealismu může přinést dva výsledky – buďto se bude lidem líbit, nebo ne. Pojďme být trochu specifičtější.

Limitovaná edice kosmetiky Dove

Co přesně tuto kampaň odlišuje od ostatních kosmetických kolekcí Dove? Přeci jen se značka soustředí na to, aby ženy samy sebe akceptovaly již delší dobu. Pamatujete si na tu reklamu (moji oblíbenou), kdy si Dove najal krásné ženy různých tónů kůže a tvarů těla a představil je bez elektronických úprav? Existuje něco, co spojuje všechny ženy – krása. Přesně proto si Dove touto reklamou získal pozornost mnohých z nás. Reklama měla také edukativní charakter.

V tomto případě se Dove zaměřuje na to, aby se na problém perfekcionismu v kosmetice opět ukázalo, Dove přichází s limitovanou edicí tělových balzámů v šesti lahvičkách různých tvarů, které připomínají šest různých typů ženských křivek.

Cíl: ukázat, že různorodost je daleko přijatelnější, nežli snaha o naprostou bezchybnost. Zevnějšek není to nejdůležitější. Ať už sami máme hubenou, či plnoštíhlou postavu, zálež hlavně na tom, co je uvnitř – krása a dobrosrdečnost. To nejdůležitější z nás zkrátka není zevnějšek.

Dove, gratuluju!

Tvary, velikosti a křivky lahviček jsou opravdu roztomilé. Miluji je! Nechápu ale celou řadu negativních názorů na to, že Dove ve skutečnosti podporuje pouze rozmanitost tvaru a křivek, namísto rozmanitosti barvy kůže, jelikož jsou lahvičky ve stejné barvě. Barva lahviček je pouze metafora, která se soustředí na jeden faktor – tvar našeho těla, který nám často ničí naše sebevědomí. Pokud by Dove chtěla globální různorodost, mohla by na balené přidat i vlaječky. Dove zkrátka ukázal na důležitý problém roztomilým způsobem, který osloví řadu žen.

Související články

Předchozí článek Další článek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

0 shares